Home Tuto Stuff Owner Dash

Thursday, January 1, 2015

Adiós 2014, Hola 215

Assalamualaikum semua..
Apa khabar..?Pejam celik pejam celik dah berakhir tahun 2014...So,macam mana tahun 2014 bagi korang?Kalau bagi Sarah lah kan,Sarah nak lupakan semua yang terjadi bagi tahun ni.Walaupun tahun 2014 bukan lah tahun yang teruk bagi kehidupan saya,tetapi banyak yang perlu Sarah ubah.Never look Back!!
Bagi tahun 2015,Sarah dah tua setahun secara automatiknya.So,sekarang dah 17 tahun lah kiranya.E.S.P.I.E.M. is waiting for me..
Sewaktu 2014,result exam Sarah tak cantik.Ada fail dan itu memang tidak dapat dimaafkan.
Untuk tahun 2015,Sarah nak perbaiki diri


  • Katakan 'TIDAK' kepada malas
  • Perbaiki result subjek elektif
  • Turunkan berat badan
  • Bangun awal,tidur awal
  • Jaga Ikhtilat
  • Focus dalam belajar
  • Selalu awalkan solat
Banyak perkara yang sarah nak lupakan dan hanya dengan perbaiki diri sarah menjadi lebih baik sahaja jalannya.Korang pun tolong doakan Sarah yew..

No comments: