Friday, May 18, 2012

Please make me happy



Ya Allah~engkau tabahkanlah hati hambamu ini...
Saya selalu rindu dekat dia.Tak pernah sesekali pun saya lupa tentang dia.Sebelum tidur,saya selalu tatap gambar dia.Melepaskan rindu yang amat sangat.Tapi sanggup dia buat saya macam ni?Saya harap dia dapat happy kan saya dan ubati luka saya di hati ni...Tapi?inikah balsannya?Apa lagi yang dia mahu?Telah habis semuanya yang saya boleh tunaikan permintaan dia.Faham la kedudukan saya.InsyaAllah bila saya dah semakin dewasa,saya akan membalas jasa dia yang pernah dia lakukan.Sekarang pun saya tengah cuba,memerah keringat yang amat sangat.Dah kalau tak dapat nak puaskan hati awak pun camnew kan?Saya ni Manusia Biasa jew...

Cute Fords For You

  • Sorry For Everything
  • Thanks for everything
Jika dikurnia Syuga,Akan ku tunggu di luar,Jika ditanya mengapa,Jawapannya aku menunggu engkau sampai dahulu

No comments:

 
sarahnmmk
©sarahnmmk