Home Tuto Stuff Owner Dash

Friday, March 9, 2012

Dah adew Hati


Hmmmmmhhhmmm....nak tulis pew ni???nanti kalau tak tulis,berhabuk pulak.Nati bukan setakat serangga yang ade,gajah,badak pon ada!
sekarang ni cuti kan?seminggu pulak tu!Fuyyyooooo...Boleh dop umah lama gila.tapi,kalau balik hujung bulan pun dah ok.tak homesick pon.mungkin tahun lepas mai memang sedih bila balik hotel.betulllll takkkkk?????*maaaaalllluuunnnyyyyeewww*tapi sekarang mai dah matured ok!dah matang ok!bukan budax lagi...
Mai dah adew hati kat sana.bila dah adew pengalaman dok hostel,memang dah jadi kebiasaan dah.Kat sana best sebab kita macam ada keluarga satu lagi.Kita sentiasa boleh jumpa kawan kita,Adew adeq dan kakak baru.Kak Dorm,Adeq Dorm memang best.Sebab setiap tahun adew adeq beradeq baru....Memang best la.
Adew jugak yang tanya,dok sana tak letih ke?tak penat ke?Cukop tidur kee?
memang tak dapat dinafikan semua tu,biasalah kehidupan asrama.Kita kena on kan semua suis dalam badan kita dan fikir positif semua tu.Kita kena biasakan diri ok!

No comments: