Home Tuto Stuff Owner Dash

Saturday, December 17, 2011

Saya Ada Bakat Terpendam..hehe


bakt terpendam???Mai adew bakat kew?hihihihi


hhhhmmmm apew erk?yang tu!bukan.hahhh!!!bukan...hmmmm btol kew tu bakat Mai?ehhhh aktiviti ke-4 geng fiQ'Ra ialah menceritakan tentang bakat terpendam,Mai rasa bakat Mai ialah berlakon kot...*malu la.nanti orang cakap perasan pulak*bukan apa Mai ni suka sangat berlakon.Untuk Pengetahuan korang semua,Mai ni peminat K-Pop.Memang minat habesss la.Tanyew jew ape-apew pon pasal kpop,tentu boleh jawab punya!Mai selalu tengok drama korea.Mai selalu jadikan drama tu sebagai inspirasi.Bila tengok,terus ada inspirasi nak berlakon.So lepas jew drama tu habesss,Mai masok la bilik atau bilik air sebab nak berlakon sorang-sorang.Saya tak suka berlakon depan orang sebab malu.Saya jadi gemuruh kalau depan orang.Mai pernah berlakon kat kelas untuk KOMSAS form 1.memang best la!Kalau korang semua tak percaya,korang tanya la adik saya.Mai selalu mandi lambat sebab dok berlakon kat dalam bilik air.Saya mudah menghayati sesuatu watak terutama watak menangis atau jahat.Bila tengok sesuatu cerita,saya akan rasa apa yang artis tu rasa.Kalau sedih,Mai akan nangis jugak.tapi cover la takut parents nampak.hihihi...lagipun cita-cita Mai ialah nak jadi seorang pelakon yang berjaya...

kim hyung joong ialah salah seorang idola saya.


Park Jiyeon juga salah satu idola saya...
Saya akan sertakan dengan drama yang memberikan inspirasi saya dan drama kegemaran saya...


selain berlakon,Mai pandai menganyam ketupat.Yang macam hari raya tu....Mai belajar daripada nenek kesayangan saya....susah nak buat ketupat ni tau.Bukan semua pandai tapi ramai la jugak.


bukan senang nak suruh remaja sekarang anyam semua ni.maklumlah dunia dah berubah....harap-harap seni anyaman tangan ni berkembang!♥



10 comments:

Zana said...

Wahhhhh nanti boleh tempah secara free nie hehehe Gud lux XD

miss secret98 said...

@Zanahihihi...boleh jew

Kamil Kahar said...

hahahahaha...adoii...dr dulu smpi skrg blaja anyam ketupat x pandai2 lg...hurm

miss secret98 said...

@Kamil Kaharmemang susah mula-mula,tapi jangan putus asa belajar..hihihihi...

NiaLidia. said...

heee yang ketupat tu akk suka. akk pun tak reti tauuu hehe maluuu je :D

Syieda™ said...

syieda xreti la anyam ketupat.sob2...
semoga dapat jadi pelakon yg chumel macam pelakong korea tu tau? @_@


jom ke blog syieda =.= http://lovestory313.blogspot.com/2011/12/saya-ada-bakat-terpendamhehe.html

DiDiE eLa said...

ramai sekrang xreti nak anyam ketupat..bagus2 patot warisi bakat dari nenek..kalau tidak lenyap lah nnt ketupat tue..kan2

http://nshuhailahz.blogspot.com/2011/12/saya-ada-bakat-terpendamhehe.html

Afiq Angah said...

ketupat tu...hehehe

fiQ'Ra said...

hehe.. bakat yg anyam ketupat tu akak teruja sebab akak tak pandai anyam ketupat.. hehe :D

miss secret98 said...

@fiQ'Ra tq akak