Wednesday, December 14, 2011

Jom Reka TAGLINE









takot x cantek la...simple sesangat!
never stop maksudnya geng fiQ'Ra takkan senyap and always seronok
kita akan selalu gembira bersama
di geng fiQ'ra selalu dipenuhi dengan kegembiraan
tiada apa yang boleh hentikan kita daripada melakukan aktiviti di geng fiQ'Ra sebab kita kan SATU GENG!

NAK JOIN GENG FIQRA?
TEKAN SINI 







9 comments:

anis said...

yeah always happy
jom komen sini.
http://kaubacasinipastudiam.blogspot.com/2011/12/jom-reka-tagline.html

anamizu kaito said...

hai maisarah.. cik ana dtg dr geng fiqra..
wahh comel3.. gud luck tau :) cik ana pon
join jugak :

http://diary-kecilku.blogspot.com/2011/12/jom-reka-tagline-geng-fiqra.html




luv,
cik ana

Joel Leslie said...

nice tagline + sweet logo :) hihih. salam kenal!~ :D

meh terjah sini ->
http://joel-leslie.blogspot.com/2011/12/jom-reka-tagline.html

NiaLidia. said...

tutorial dah siap :)

http://nialidia.blogspot.com/2011/12/tutorial-buat-transparent-header-kat.html

maaf lambat hehe

Nabila Medan said...

Yes! sebab kita SATU GENG! hehe
jom komen sini :
http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2011/12/jom-reka-tagline-by-geng-fiqra.html

nasha sanza said...

kemas and simple..

miss secret98 said...

tq semua...tapi dah xdew rezeki nak menang xpew la...lagipon best buat activity

miss secret98 said...

@nasha sanzathank you

miss secret98 said...

@NiaLidia.tak pew la...dah tengok.mula-mula xpaham tapi bila tengok betul-betul baru paham♥♥♥tq so much

 
sarahnmmk
©sarahnmmk